Let your brand
do the talking

Hey you

Wij zijn een communication agency met meer dan 20 jaar ervaring in het creëren van impactvolle merken. Op basis van een strategische aanpak zorgen wij voor krachtige en opvallende communicatie. Van brand tot webdevelopment, van foto- en videocontent tot social marketing.

work

We create projects that communicate

Wij vertalen creatieve ideeën en concepten naar unieke realisaties met karakter. Daarbij houden we steeds één doel voor ogen: jouw merk in de kijker plaatsen bij het juiste doelpubliek. 

Our work
  • branding
  • design
  • content
  • web
Ecoworld
  • content
  • marketing
Culligan
  • branding
  • web
Think Pink

clients

Say hey to our clients

Eén voor één ondernemingen die het belang van een sterk merk en een vlotte communicatie inzien, just the way we like it.

  • logo Hotel Navarra
  • logo Zilvervogel
  • logo Zeker en Vast
  • logo West-Vlaanderen
  • logo Wanted LAW
  • logo Seat
  • logo Pinkers
  • logo D
  • logo the Chocolate Line
  • logo BeliVert
  • logo Obumex
  • logo Conco
  • logo Kinepolis
  • logo Tui
  • logo Brugge
  • logo Modular
  • logo Wit-gele kruis
  • logo Culligan
  • logo Hartcentrum
  • logo John & Jane
  • logo Omer Vander Ghinste
  • logo Tentmoment
  • logo Guidea
  • logo Powercars

Services

We eat brand, web and strategy for breakfast.

Ons dedicated team is de perfecte mix van geeks & creatives. Van webontwikkeling tot print, van content tot analyse, van strategie tot bedrijfsnaam. We’ve got it covered.

Our services

Say hey to a good story

Blijf op de hoogte van de laatste trends, evoluties en nieuwe technologieën uit het snel veranderende digitale landschap, ontdek onze handige tips & tricks en neem een kijkje achter de schermen bij Say Hey.

Tell me more
Motion design: geef je merk een extra dimensie

Bewegende beelden zijn de tool om als onderneming snel en efficiënt informatie over te brengen aan je doelgroep. Eén van de mogelijkheden om het verschil te maken met video is motion design. Wat is het en waarom kan jij het gebruiken?

De weg naar een onderscheidende merknaam

Een naam brengt herkenbaarheid, betekenis en dient de visie en kwaliteiten van een bedrijf uit te stralen. Een naam moet origineel en onderscheidend zijn om memorabel te zijn in de sector.

Your brand is what people say it is.